STP

 

Programsko rješenje za stanice za tehnički pregled vozila implementirano je 1994. godine, koje se koristilo u većem broju stanica za tehnički pregled vozila u Hrvatskoj.

Prema uputama, specifikacijama i savjetovanju Centra za vozila Hrvatske d.d., 2005. godine izrađen je potpuno novi centralizirani sustav s preko 160 povezanih potpuno samostalnih lokacija tj. lokalnih mreža. Centralni sustav je povezan s MUP-om i Odjelom za ispitivanje vozila CVH.

Uz redovite izmjene i dorade naš tim programera implementirao je potpuno novu verziju programa u svim stanicama za tehnički pregled u RH, koja je krajem svibnja 2006. u potpunosti zamijenila staru verziju, dodatno olakšala i ubrzala rad s programom, te omogućila korisnicima sve prednosti rada sa najmodernijim tehnologijama.

Uz osnovni program moguće je koristiti i opcionalne module koji se po potrebi mogu integrirati u osnovni sustav ili raditi potpuno samostalno. 

Osnovni program nudi računalnu podršku za sve osnovne djelatnosti stanica za tehnički pregled vozila:

  • realizacije svih vrsta tehničkih pregleda i EKO testova
  • poslova direktno vezanih uz registraciju vozila
  • ispitivanje vozila
  • rada sa blagajnom
  • automatska dostava podataka Centru za vozila Hrvatska, HAK-u i MUP-u


Opcionalni dodatni moduli su slijedeći:

  • Fakturiranje nudi mogućnost izrade izlaznih računa za pravne osobe, koji se naplaćuju prema prethodno sklopljenom ugovoru.
  • Homologacija osigurava podršku za poslove obavljanja homologacije vozila
  • Statistike nam pružaju mogućnost raznovrsnih statističkih pregleda dosadašnjeg poslovanja.

 


U skladu sa promjenama Zakona, naš tim programera u dogovorenom vremenskom roku nadograđuje i korigira postojeći sustav, te po potrebi implementira nove funkcije.

Da bi CVH.STP aplikacija ispravno funkcionirala potrebno je ispuniti sljedeće preduvjete:

Instalacija/konfiguracija servera:
  • Instalacija/konfiguracija servera: Diskovi minimalne veličine od 500GB (preporuka 1TB ili više) u RAID 1 polju (50% C: particija te 50% D: particija)

Preporučeni operacijski sustav za server je : Windows Server 2016 Standard, uz Windows Server 2016 nužno je imati i potrebne korisničke licence (DevCAL).

Server - sa instaliranim Windows Server 2016 Standard:

  • Windowsi moraju biti aktivirani
  • Moraju biti instalirani svi potrebni službeni driveri za to računalo
  • Moraju biti instalirani sve službene sigurnosne zakrpe za Windows Server 2016 Standard
  • Djelatnicima tvrtke Inter-Net potrebno je javiti lozinku za korisnički račun Administrator
Instalacija/konfiguracija radnih stanica:

Kao radna stanica ili terensko računalo koristi se računalo sa instaliranim Windows 10 Pro (provjeriti aktualnu podržanu verziju):

  • Windowsi moraju biti aktivirani
  • Moraju biti instalirani svi potrebni službeni driveri za to računalo
  • Moraju biti instalirani sve službene sigurnosne zakrpe za Windows 10 Pro 1803 (trenutna najviša podržana verzija)
  • Djelatnicima tvrtke Inter-net potrebno je javiti lozinku za korisnički račun Administrator
  • Mora biti instaliran Acrobat Reader

Kao radna stanica ili terensko računalo koristi se računalo sa instaliranim Windows 10 Pro (provjeriti aktualnu podržanu verziju):

  • Windowsi moraju biti aktivirani
  • Moraju biti instalirani svi potrebni službeni driveri za to računalo
  • Moraju biti instalirani sve službene sigurnosne zakrpe za Windows 10 Pro 1803 (trenutna najviša podržana verzija)
  • Djelatnicima tvrtke Inter-net potrebno je javiti lozinku za korisnički račun Administrator
  • Mora biti instaliran Acrobat Reader
Hardver:

Server:

  • Intel Xeon E3 procesor novije generacije
  • Diskovi u RAID1 (mirror) polju, minimalno 500GB
  • Redundantno napajanje
  • UPS 1000VA
  • 2 mrežne kartice (kvalitetniji chipset Intel, Broadcom), minimalne brzine 1Gbps
  • 8GB ECC RAM ili više
  • Laserski pisač HP LaserJet Pro M402dne
  • Uređaj za backup (externi 2.5" ili 3.5" USB disk od 500GB ili više)

Radna stanica:

  • Intel Pentium procesor G4560 ili jači
  • 4GB RAM
  • SSD 120GB ili više
  • Mrežna kartica 1Gbps
  • UPS 600VA
  • LPT port ili USB port za ispis
  • Matrični pisač Fujitsu DL3750+ (LPT ili USB)
  • Matrični pisač Fujitsu DL3850+ (LPT ili USB)
  • Matrični pisač Tally T2248 (LPT ili USB)
  • Matrični pisač Tally 5130 (LPT ili USB)
  • Monitor 22“ FullHD rezolucije : 1920 x 1080 (podesiv po visini (Pivot))

Terenska radna stanica / server:

  • Intel Pentium procesor i3 ili jači (prijenosno računalo)
  • 4 GB RAM
  • SSD 120GB ili više
  • Mrežna kartica 1Gbps
  • USB port za ispis (koristiti dodatni USB HUB ako je potrebno)
  • Matrični pisač Fujitsu DL3750+ (USB)
  • Matrični pisač Fujitsu DL3850+ (USB)
  • Matrični pisač Tally T2248 (USB)
  • Matrični pisač Tally 5130 (USB)
  • Monitor 15.6“ FullHD rezolucije : 1920 x 1080

Atesti:

  • Skeneri podržani u radu s aplikacijom: Canon CanoScan Lide70, Canon CanoScan Lide90, Canon CanoScan Lide 100, Canon CanoScan Lide 110, CanoScan Lide 120, Canon CanoScan Lide 210, Canon CanoScan Lide 220, Canon Lide 400, HP Scanjet 300 i Canon DR C-225.

Mreža:

  • Mrežna instalacija mora biti atestirana na CAT5e
  • Mrežni switch sa 1Gbps portovima (Cisco, HP ili Zyxel)

Video nadzor:

Funkcionalan vizualni nadzor, što podrazumijeva slijedeće:

  • Postavljene kamere na tehnološkim linijama u skladu sa zahtjevima MUP-a
  • Kamere moraju biti podržane u aplikaciji CVH.STP i raditi prema specifikaciji koju je CVH objavio u okružnici br. 2454-1/2009, a to su modeli: Basler BIP-1000c, AXIS 211M, PiXORD P-600, Lumenera LE275CP
  • Isproban rad kamera od strane djelatnika tvrtke Inter-Net s lokacije tvrtke Inter-Net

Pripremljen digitalni fotoaparat, što podrazumijeva slijedeće:

  • Digitalni fotoaparat, kojeg pri priključenju računalo vidi kao "removable drive"
  • Isproban rad preuzimanja slika s fotoaparata od strane djelatnika tvrtke Inter-neta s lokacije tvrtke Inter-net
  • Mogućnost otiska datuma i vremena na fotografiji

Napomene:

  • Server i radne stanice moraju biti konfigurirani prema uputama za rad sa CVH.STP aplikacijom, aktualne i detaljne upute za konfiguraciju servera i radnih stanica zatražite na inter-net@inter-net.hr
  • Na serveru se preporuča instalacija softvera za nadzor RAID polja, te softvera za nadzor hardverskih komponenti servera, osim u slučaju kada navedeni softver zahtjeva SQL bazu podataka.
  • Ukoliko radna stanica nema LPT port, za ispis se može koristiti USB port i to isključivo uz matrične pisače koji imaju USB port. Ukoliko se radi o nekom drugom modelu matričnog pisača koji nije naveden na popisu, te na njemu želite koristiti ispis preko USB porta, pisač je potrebno dostaviti na testiranje u tvrtku Inter-net. Testiranje pisača se naplaćuje.
   Povratak na popis programskih rješenja
Ključ uspjeha naših projekata je u odabiru kvalitetnih ljudi i njihovom stalnom usavršavanju. Posjedujemo niz industrijskih certifikata kao što su: MCPD, MCTS, MCITP, CompTIA A+