STP

 

Programsko rješenje za stanice za tehnički pregled vozila implementirano je 1994. godine, koje se koristilo u većem broju stanica za tehnički pregled vozila u Hrvatskoj.

Prema uputama, specifikacijama i savjetovanju Centra za vozila Hrvatske d.d., 2005. godine izrađen je potpuno novi centralizirani sustav s preko 160 povezanih potpuno samostalnih lokacija tj. lokalnih mreža. Centralni sustav je povezan s MUP-om i Odjelom za ispitivanje vozila CVH.

Uz redovite izmjene i dorade naš tim programera implementirao je potpuno novu verziju programa u svim stanicama za tehnički pregled u RH, koja je krajem svibnja 2006. u potpunosti zamijenila staru verziju, dodatno olakšala i ubrzala rad s programom, te omogućila korisnicima sve prednosti rada sa najmodernijim tehnologijama.

Uz osnovni program moguće je koristiti i opcionalne module koji se po potrebi mogu integrirati u osnovni sustav ili raditi potpuno samostalno. 

Osnovni program nudi računalnu podršku za sve osnovne djelatnosti stanica za tehnički pregled vozila:

  • realizacije svih vrsta tehničkih pregleda i EKO testova
  • poslova direktno vezanih uz registraciju vozila
  • ispitivanje vozila
  • rada sa blagajnom
  • automatska dostava podataka Centru za vozila Hrvatska, HAK-u i MUP-u


Opcionalni dodatni moduli su slijedeći:

  • Fakturiranje nudi mogućnost izrade izlaznih računa za pravne osobe, koji se naplaćuju prema prethodno sklopljenom ugovoru.
  • Homologacija osigurava podršku za poslove obavljanja homologacije vozila
  • Statistike nam pružaju mogućnost raznovrsnih statističkih pregleda dosadašnjeg poslovanja.

 


U skladu sa promjenama Zakona, naš tim programera u dogovorenom vremenskom roku nadograđuje i korigira postojeći sustav, te po potrebi implementira nove funkcije.

Da bi CVH.STP aplikacija ispravno funkcionirala potrebno je ispuniti sljedeće preduvjete:

Instalacija/konfiguracija servera:
  • Instalacija/konfiguracija servera: Particionirani 60% C particija, 40% D particija.
  • U slučaju da će stanica koristiti pristup VPN-u preko ISDN-a, ISDN adapter mora biti instaliran, instalirani svi potrebni službeni driveri za njega i testiran.

Preporučeni operacijski sustav za server je : Windows Server 2012 R2, uz Windows Server 2012 R2 nužno je imati i potrebne korisničke licence.

Server - sa instaliranim Windows Server 2012 R2:

  • Windowsi moraju biti aktivirani
  • Moraju biti instalirani svi potrebni službeni driveri za to računalo
  • Moraju biti instalirani sve službene sigurnosne zakrpe za Windows Server 2012 R2
  • Djelatnicima tvrtke Inter-net potrebno je javiti lozinku za korisnički račun Administrator
Instalacija/konfiguracija radnih stanica:

Kao radna stanica ili terensko računalo koristi se računalo sa instaliranim Windows 7 Pro:

  • Windowsi moraju biti aktivirani
  • Moraju biti instalirani svi potrebni službeni driveri za to računalo
  • Moraju biti instalirani sve službene sigurnosne zakrpe za Windows 7 Pro
  • Djelatnicima tvrtke Inter-net potrebno je javiti lozinku za korisnički račun Administrator
  • Mora biti instaliran Acrobat Reader

Kao radna stanica ili terensko računalo koristi se računalo sa instaliranim Windows 8 PRO ili Windows 8.1 PRO:

  • Windowsi moraju biti aktivirani
  • Moraju biti instalirani svi potrebni službeni driveri za to računalo
  • Moraju biti instalirani sve službene sigurnosne zakrpe za Windows 8 Pro ili Windows 8.1 Pro
  • Djelatnicima tvrtke Inter-net potrebno je javiti lozinku za korisnički račun Administrator
  • Mora biti instaliran Acrobat Reader
Hardver:

Server:

  • Intel Xeon procesor novije generacije
  • Diskovi u RAID-u 1 (mirror), minimalno 250GB
  • Redundantno napajanje
  • UPS 1000VA
  • 2 mrežne kartice (kvalitetniji chipset Intel, 3Com, SMC), minimalno 1 x 1Gbps
  • 4GB ECC RAM ili više
  • Laserski pisač HP LaserJet Pro 400 Printer M402dn
  • Uređaj za backup (externi 2.5" ili 3.5" USB disk od 80 ili više GB)

Radna stanica:

  • Intel Pentium procesor 2Ghz ili jači
  • 2 GB RAM
  • HDD 80GB
  • Mrežna kartice (kvalitetniji chipset Intel, 3Com, SMC)
  • UPS 600VA
  • LPT port ili USB port za ispis
  • Matrični pisač Fujitsu DL3750+ (LPT ili USB)
  • Preporučena rezolucija : 1024 x 768

Terenska radna stanica / server:

  • Intel Pentium procesor 2Ghz ili jači
  • 2 GB RAM ( ukoliko se radi o serveru minimalno 4 GB )
  • HDD 160 GB ili veći
  • Mrežna kartice (kvalitetniji chipset Intel, 3Com, SMC)
  • UPS 600VA
  • LPT port ili USB port za ispis
  • Matrični pisač Fujitsu DL3750+ (LPT ili USB)
  • Preporučena rezolucija : 1024 x 768

Atesti:

  • Skeneri podržani u radu s aplikacijom; Canon CanoScan Lide70, Canon CanoScan Lide90, Canon CanoScan Lide 100, Canon CanoScan Lide 110, CanoScan Lide 120, Canon CanoScan Lide 210, Canon CanoScan Lide 220 i HPScanjet 3800
  • Digitalni fotoaparati: Samsung, Olympus, Canon

Mreža:

  • Mrežna instalacija mora biti atestirana na CAT5e
  • Mrežni switch CISCO 2940, 2950, 2960

Video nadzor:

Funkcionalan vizualni nadzor, što podrazumijeva slijedeće:

  • Postavljene kamere na tehnološkim linijama u skladu sa zahtjevima MUP-a
  • Kamere moraju biti podržane u aplikaciji CVH.STP i raditi prema specifikaciji koju je CVH objavio u okružnici br. 2454-1/2009, a to su modeli: Basler BIP-1000c, AXIS 211M, PiXORD P-600, Lumenera LE275CP
  • Isproban rad kamera od strane djelatnika tvrtke Inter-net s lokacije tvrtke Inter-net

Pripremljen digitalni fotoaparat, što podrazumijeva slijedeće:

  • Digitalni fotoaparat, kojeg pri priključenju računalo vidi kao "removable drive"
  • Isproban rad preuzimanja slika s fotoaparata od strane djelatnika tvrtke Inter-neta s lokacije tvrtke Inter-net
  • Mogućnost otiska datuma i vremena na fotografiji

Napomene:

  • Server i radne stanice moraju biti konfigurirani prema uputama za rad sa CVH.STP aplikacijom, aktualne i detaljne upute za konfiguraciju servera i radnih stanica zatražite na inter-net@inter-net.hr
  • Na serveru se preporuča instalacija softvera za nadzor RAID polja, te softvera za nadzor hardverskih komponenti servera, osim u slučaju kada navedeni softver zahtjeva SQL bazu podataka.
  • Ukoliko radna stanica nema LPT port za ispis se može koristiti USB port i to isključivo uz Fujitsu DL3750+ koji ima USB port. Ukoliko se radi o drugom modelu matričnog pisača, te na njemu želite koristiti ispis preko USB porta, pisač je potrebno dostaviti na testiranje u tvrtku Inter-net. Testiranje pisača se naplaćuje.
   Povratak na popis programskih rješenja
Ključ uspjeha naših projekata je u odabiru kvalitetnih ljudi i njihovom stalnom usavršavanju. Posjedujemo niz industrijskih certifikata kao što su: MCPD, MCTS, MCITP, CompTIA A+